top of page

Oxie flyttar in sin träningsverksamhet

  • 8 maj 2020
  • 1 min läsning

Tidigare i veckan meddelade vi att Malmö-sektionen kommer flytta in träningen för barngrupperna. Nyligen har vi även tagit beslutet att vi ska flytta in träningen i Oxie också. Fr.o.m. på måndagen 11/5 så tränar vi åter igen i Blankenäcksskolans idrottshall. Vi kommer ha samma träningstider och dagar som tidigare med en liten modifiering. Träningarna kommer vara i 15 minuter kortare för att undvika trängsel i korridorerna. Vi kommer träna enligt följande: Måndagar Nybörjare 17:00 - 17:45 Små barn 18:00 - 18:45 Stora barn 19:00 - 19:45 Tisdagar Traditionell träning 18:30 - 19:45 Onsdagar Nybörjare 17:00 - 17:45 Små barn 18:00 - 18:45 Stora barn 19:00 - 19:45 För allas trevnad och ökad säkerhet så gäller följande:

  • Respektera era träningstider, försök vara så punktliga som möjligt vid träningsstart.

  • Alla mitsar saneras med desinfektionsmedel före och efter varje träningspass

  • Övningar planeras utifrån att ha så lite kroppskontakt som möjligt

  • Inga föräldrar i träningslokalen

  • Avlämning och upphämtning av barn sker UTANFÖR entrén

Detta gör vi under förutsättning att läget i Malmö/Skåne inte förvärras. Skulle det uppstå att läget i Malmö/Skåne förvärras så kommer vi att flytta ut träningen igen.

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Vårens graderingar - datum & anmälan

Samtliga graderingar kommer att ske på klubben på Celciusgatan 31. Under graderingsdagarna utgår alla andra ordinarie träningspass Anmälan kan göras på två sätt, direkt i klubbshopen eller via BG-inbe

 
 
 

Kommentarer


  • facebook
  • instagram

©2018 by Malmö Taekwondo

bottom of page