top of page

Torsdagsträning i Oxie blir graderingsträning

  • 4 maj 2021
  • 1 min läsning

Torsdagsträningen blir Graderingsträning i Oxie.

Det närmar sig gradering och vi kommer erbjuda graderingsträning på torsdagar kl18-19,30 from denna vecka (V18)

Träningen är riktad till er utövare som går i Stora gruppen med Liam. Även utövare från andra grupper med minst grönt bälte är välkomna.

Tyvärr innebär det att den öppna torsdagsträningen tar en paus fram till graderingen. Info kommer när vi startar upp igen.


För frågor kontakta hans@malmotkd.se

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Vårens graderingar - datum & anmälan

Samtliga graderingar kommer att ske på klubben på Celciusgatan 31. Under graderingsdagarna utgår alla andra ordinarie träningspass Anmälan kan göras på två sätt, direkt i klubbshopen eller via BG-inbe

 
 
 

Kommentarer


  • facebook
  • instagram

©2018 by Malmö Taekwondo

bottom of page